П`ятниця, 03.05.2024, 20:58
Выход
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Травень » 18 » РЕГЛАМЕНТ роботи Врадіївської селищної ради
11:56
РЕГЛАМЕНТ роботи Врадіївської селищної ради

РЕГЛАМЕНТ
роботи Врад
іївської селищної ради

Затверджено рішенням ІІ сесії селищної ради VІІ скликання від 10 листопада  2015 року №2
 

Розділ 1.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Правова основа діяльності Ради

Формування, діяльність, компетенція і функції селищної ради як органу самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальної громади  селища Врадіївка , визначаються Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про доступ до публічної інформації ”, іншими законодавчими актами вищих органів державної виконавчої влади, даним регламентом.

Врадіївська селищна рада є юридичною особою і наділяється Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діє самостійно і несе відповідальність за свою діяльність відповідно до чинного законодавства.

Стаття 2. Основні принципи діяльності

Діяльність селищної ради, її органів, обраних посадових осіб базується на  принципах правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності, колективного, вільного обговорення, а також законності, гласності, відповідальності, підзвітності перед радою, широкому залученні громадян до управління справами, постійному визначенні громадської думки в межах повноважень, визначених чинним законодавством.

Врадіївська селищна рада підзвітна і відповідальна перед територіальною громадою.

Депутату селищної ради забезпечуються умови для повної і ефективної реалізації його прав і обов’язків, визначених Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, цим регламентом.

Врадіївська селищна рада діє в умовах державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування, користується судовим захистом своїх прав.

Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення Врадіївської селищноїради, її органів, депутатів здійснює виконавчий апарат селищної ради.

Процедурні питання, що не оговорені у даному регламенті, можуть вирішуватися радою по мірі їх виникнення відповідно до діючого законодавства.

Стаття 3. Порядок затвердження, виконання і внесення змін до Регламенту

Регламент Врадіївської селищної ради приймається на пленарному засіданні не пізніше, ніж як на другій сесії.

Рішення, прийняті з порушенням Регламенту, не дійсні від моменту внесення до порядку денного сесії питання про їх скасування.

Контроль за дотриманням Регламенту покладається на Врадіївського селищного голову, надалі "Голова" та комісію з питань Регламенту, депутатської діяльності та етики, прав громадян, законності і правопорядку. Під час пленарних засідань ради контроль за додержанням Регламенту покладається також на головуючого на засіданні.

Зміни до Регламенту можуть бути внесені за пропозицією депутатів і прийняті більшістю від загального складу депутатів Врадіївської селищної ради.

Розділ 2.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РАДИ

Стаття 4. Планування роботи Ради

Діяльність Врадіївської селищної ради здійснюється відповідно до перспективних планів, які затверджуються Радою на рік (півріччя). Перспективний план роботи визначає головні напрями діяльності Ради і її органів, а також організаційні форми вирішення поставлених завдань, містить перелік основних організаційно-масових заходів.

Проект перспективного плану роботи Ради розробляється за допомогою виконавчого комітету Ради, постійними комісіями Ради з урахуванням пропозицій депутатів, органів місцевого самоврядування, а також трудових колективів, громадських організацій, об'єднань, рухів тощо. Перспективний план затверджується на сесії Ради і в десятиденний строк доводиться до відома зацікавлених організацій і службових осіб.

Організація виконання перспективного плану покладається на постійні комісії та секретаря Ради. Хід виконання перспективного плану роботи Ради обговорюється на її сесіях, засіданнях постійних комісій. Пропозиції про уточнення або зміни перспективного плану роботи Ради розглядаються Радою на вимогу депутатів та постійних комісій.

Плани підготовки чергової або позачергової сесії Ради розробляє секретар Ради на підставі розпорядженя селищного голови  про скликання сесії та проекту порядку денного. План затверджується Головою або секретарем Ради. Планом визначається перелік документів, які повинні бути розроблені, терміни розробки та відповідальні за цю роботу, а також інші питання, пов'язані з підготовкою і проведенням сесії. За тиждень до початку роботи сесії голови постійних комісій заслуховують інформацію відповідальних осіб про готовність питань, які виносяться на засідання сесії. Рішення про скликання сесії Ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніше як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд Ради.

Плани роботи постійних комісій може складатися на поточний рік і затверджуватися на засіданні комісій. План роботи комісій може коригуватися в разі включення до нього позапланових питань за дорученням сесії Ради, Голови, секретаря Ради, за пропозицією членів комісії, інших депутатів. До плану роботи комісії питання включаються після обговорення пропозицій на засіданні комісії, з визначенням строку підготовки питання і відповідального за його підготовку.

Контроль за формуванням і виконанням плану роботи комісій покладається на секретаря Ради, який один раз на півроку на початку першого місяця інформує Раду про виконання комісіями плану роботи, узагальнює ефективність роботи комісій, вносить пропозиції про доручення сесії Ради комісіям, про необхідні кадрові зміни у керівництві комісій тощо.

Стаття 5. Сесія Ради

Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань Ради, а також засідань постійних комісій. Сесія ради повноважна, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу селищної ради. У разі неможливості прибуття на сесію депутат зобов’язаний повідомити  про це голову до початку роботи сесії (письмово, усно, по телефону).

Розпорядження про скликання чергової сесії доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а позачергової не пізніш як за 1 день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачаються внести на розгляд ради. Окрім цього депутатам надсилаються телефонні та СМС повідомлення. Розміщення інформації про місце і час реєстрації депутатів та проведення засідання ради є обов’язковим на офіційному сайті Врадіївської селищної ради, на інформаційному стенді селищної ради та можливим в друкованих засобах масової інформації.

Виключно на пленарних засіданнях Ради вирішуються питання зазначені в статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". На пленарних засіданнях Ради можуть вирішуватися й інші питання, віднесені до компетенції органів місцевого самоврядування.

Засідання Ради відкривають, ведуть і закривають Голова або секретар Ради, а на першій сесії Ради - голова Врадіївської селищної виборчої комісії.

У разі, якщо голова або секретар ради у двотижневий строк не скликає сесію на вимогу не менш як однієї третини депутатів від загального складу селищної ради, сесія може бути скликана депутатами селищної ради, які становлять не менш як одну третину складу ради або постійною комісією ради

Головуючий на засіданні Ради:

  • відкриває, закриває та неупереджено веде засідання, оголошує перерви в засіданнях Ради;
  • виносить на обговорення проекти рішень Ради, оголошує їх повну назву, редакцію та ініціаторів внесення;
  • інформує про матеріали, що надійшли на адресу Ради;
  • організовує розгляд питань;
  • повідомляє списки осіб, які записалися на виступи;
  • надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;
  • створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань;
  • ставить питання для голосування, оголошує його результати;
  • забезпечує дотримання цього Регламенту всіма присутніми на засіданні;
  • робить офіційні повідомлення, а також ті, які вважає за необхідне оголосити;
  • вживає заходів до підтримання порядку на засіданні;
  • має право виправляти фактичні помилки, допущені у виступах на пленарному засіданні;
  • здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.

При обговоренні звіту селищного голови  або його особистого питання засідання веде секретар ради або інший депутат за дорученням ради.

Під час засідання Ради головуючий на засіданні не коментує і не дає оцінок відносно промовців та їх виступів.

Якщо виступ промовця повторює, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий на засіданні вважає, що Рада отримала з цього питання достатню інформацію, він може звернутися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ.

Уроботі сесії селищної ради беруть участь запрошені. Список запрошених складається робочою групою і погоджується з головою.

У разі необхідності селищна рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.

Для забезпечення роботи Ради під час сесії своїм рішенням створюється секретаріат сесії у складі двох-трьох осіб, як правило секретаря ради та  депутатів.

Секретаріат сесії:

  • проводить реєстрацію депутатів та запрошених;
  • проводить реєстрацію заяв, депутатських запитів та запитань;
  • формують список депутатів, які бажають виступити і передають його головуючому на сесії;
  • веде протокол засідання сесії; веде облік виступаючих на сесії;
  • проводить реєстрацію проектів документів, заяв, повідомлень, пропозицій депутатів, постійних або тимчасових комісій, депутатських груп та розповсюдження їх як офіційних документів сесії.

Для підрахунку голосів депутатів під час поіменного, відкритого або таємного голосування рішенням Ради створюється лічильна комісія у складі не менше 2 депутатів.

До складу лічильної комісії не можуть входити депутати, яких висунуто до складів органів, що обираються.

Вибори лічильної комісії та секретаріату проводиться відкритим голосуванням, за списком чи персонально, у порядку надходження пропозиції щодо кандидатур. Якщо відсутні заперечення секретаріат може виконувати функції лічильної комісії.

Стаття 6. Підготовка і проведення сесії (процедурні правила пленарних засідань)

Сесія Ради скликається у порядку, передбаченому ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Проекти рішень, розроблені відповідними постійними комісіями селищної ради, оприлюднюються не пізніш як за один робочий день до дати їх розгляду з метою їх прийняття, шляхом розміщення на інформаційному стенді та на офіційному сайті селищної ради.

Якщо при роботі над проектом не досягнуто згоди всіх учасників, то на розгляд пленарного засідання сесії ради вносяться одночасно альтернативні проекти рішень або окремі питання розбіжностей по них.

Зміст проекту рішення, його альтернативні варіанти на паперових носіях доводяться до всіх депутатів селищної ради не пізніше ніж за 1 день до розгляду на сесії ради. У випадку позачергової сесії в день пленарного засідання.

Поправки до проекту рішення подані до початку роботи сесії вносяться в письмовій формі. Постійна комісія, відповідальна за підготовку рішення, розглядає, приймає або відхиляє його. Поправки до проекту рішення, що вносяться під час розгляду питання на сесії селищної ради, подаються депутатами в усній або в письмовій формі.

Проект порядку денного сесії готується секретарем Ради за пропозиціями депутатів, депутатських груп, постійних комісій, виконавчим комітетом Ради. Питання на розгляд Ради можуть також вноситись особисто Головою. Термінові питання можуть вносити в порядок денний під час сесії за рішенням Ради. Проект порядку денного сесії, сформований відповідно до вимог цієї статті, обговорюється і затверджується в цілому більшістю голосів депутатів, присутніх на засіданні. Рішення щодо формування порядку денного приймається більшістю від загальної кількості обраних депутатів.

Пропозиції до порядку денного вносяться у письмовій формі не пізніше як за 5  днів до відкриття чергової сесії. Пропозиції подаються із супровідною запискою і проектами відповідних рішень. Після реєстрації пропозицій секретарем Ради їх разом з іншими матеріалами передають у відповідну галузеву комісію Ради для розгляду та вироблення по ним висновків. У разі відхилення комісією проекту рішення матеріали повертаються автору із зазначенням мотивів відхилення. Якщо автор не погоджується з висновками комісії, його пропозиція як інформація, включається до проекту порядку денного і при розгляді порядку денного сесії йому надається до 5 хвилин для обгрунтування своєї пропозиції.

Перед початком сесії проводиться реєстрація депутатів, шляхом розпису в журналі реєстрації. Після кожних 2 годин роботи сесії оголошується перерва на 15 хвилин. При необхідності Рада може встановити інший порядок роботи. У разі потреби Рада може прийняти рішення про проведення пленарного засідання впродовж кількох днів. На початку пленарного засідання надається час для оголошення депутатських запитів, звернень, оголошень.

Пленарне засідання починається з повідомлення голови Ради або головуючого на засіданні про кількість присутніх та причини відсутності депутатів. Голова або головуючий на засіданні має право вимагати від депутатів пояснення причин їх запізнення або ВІДСУТНОСТІ на попередніх засіданнях.

Голова Ради або головуючий на засіданні надає слово для виступу і стежить за дотриманням встановленого порядку роботи, надає слово для оголошення запитів, заяв і довідок, ставить пропозиції на голосування і оголошує результати. Під час засідань сесії голова або головуючий забезпечує порядок у залі засідань, створює рівні  можливості депутатам у обговоренні питань. Він не має права переривати виступи депутатів, окрім тих випадків, коли промовець виступає не з обговорюваного питання, допускає образливі вислови на адресу осіб, організацій, установ чи держав, або перевищує встановлений для виступу регламент. У таких випадках Голова (головуючий), після попередження, позбавляє промовця слова.

При обговоренні з одного питання депутат має право взяти слово не більше як двічі. Це обмеження не стосується доповідача з даного питання. Голова (головуючий) надає слово для виступів у порядку черги або попереднього запису.

 При виступах на пленарних засіданнях встановлюються такі орієнтовні обмеження часу:

  • доповідь - до 10 хв.;
  • співдоповіді - до 5 хв. кожна;
  • запитання та відповіді по доповіді та співдоповідях - до 20 хв.;
  • обговорення доповіді - до 15 хв.;
  • виступ в обговоренні - до 3 хв.;
  • повторний виступ - до 1хв.;
  • запитання - до 1 хв.;
  • відповідь на запитання - до 1 хв.;
  • репліка за порядком ведення - до 1 хв.;
  • оголошення, звернення - до 1 хв.;

За згодою сесії Голова (головуючий) може в необхідних випадках продовжити час виступу.

Пропозиції про дострокове припинення обговорення ставиться на голосування після трьох наступних виступів з моменту її надходження. Обговорення припиняється, якщо за це проголосувало більше половини присутніх депутатів.

Якщо після припинення обговорення один з депутатів наполягає на виступі і його підтримує не менш як 15 депутатів, йому надається до 3 хвилин. Таких виступів може бути не більше двох з одного питання.

Після припинення обговорення перед голосуванням доповідач та співдоповідач мають право на заключне слово до 5 хвилин кожний.

Всі проекти, що надійшли при розгляді питання порядку денного, та зміни і доповнення ставляться на голосування в порядку надходження, якщо депутат не знімає їх перед голосуванням.

На сесії проводиться відкрите або таємне голосування. Бюлетень для таємного голосування виготовляється секретаріатом сесії Ради.

Час, місце і тривалість проведення голосування, а також порядок організації голосування встановлюється рішенням лічильної комісії. Лічильна комісія перед початком голосування:

  • одержує від секретаріату список депутатів;
  • забезпечує процедуру таємного голосування.

Бюлетень видається членом лічильної комісії кожному депутату, за який депутат розписується в списку депутатів. Після закінчення голосування лічильна комісія проводить підрахунок голосів і складає протокол про результати голосування. Протокол підписується всіма присутніми членами комісії. В разі порушення процедури голосування сесія може прийняти рішення Ради про визначення виборів недійсними.

Кандидат вважається обраним, якщо за нього проголосувало більше від половини загального складу депутатів. Якщо жоден з кандидатів не набрав необхідної кількості голосів, проводиться другий тур голосування по двох кандидатах, які набрали найбільшу кількість голосів. Якщо в першому турі друге місце розділили два або більше кандидатів, або три і більше кандидатів розділили перше місце, між ними проводиться проміжний тур таємного голосування за право участі в другому турі.

На вимогу не менш як 20 депутатів у всіх випадках, окрім виборів посадових осіб проводиться поіменне голосування. Поіменне голосування відбувається за такою процедурою: голова або член лічильної комісії зачитує список депутатів, кожний депутат з місця проголошує "за", "проти", чи "утримався". Голова або член лічильної комісії робить в списку відповідну позначку і підбиває підсумки поіменного голосування. Результати поіменного голосування доводяться до загального відома.

Рішення сесії вважається прийнятим, якщо на пленарному засіданні, повноважному  за результатами реєстрації депутатів, за нього проголосувало більшеполовини від загального списку депутатів. Рішення сесії вступають в силу з моменту їх підписання Головою або головуючим на засіданні.

В разі, коли з певного питання порядку денного проведено голосування, а рішення не прийняте, повторне голосування з цього питання можливе лише після повторного внесення його до порядку роботи Ради.

Рішення з процедурних питань приймається більшістю голосів депутатів, присутніх на засіданні Ради. Процедурним вважається питання, з якого Рада не приймає окремого рішення Ради (як документу).

Таємне голосування вважається таким, що відбулося, якщо кількість депутатів, що взяли участь у голосуванні, більше половини від загального складу Ради.

Після затвердження сесією порядку денного секретаріат сесії розробляє порядок роботи сесії, який затверджується рішенням Ради. Наприкінці кожного пленарного засідання надається час для розгляду питань "Різне" та питань формування порядку денного наступних пленарних засідань Ради.

Для надання слова для виступу депутат подає в секретаріат письмову або усну заяву.

Слово з процедурних питань надається депутату і на його усне прохання. Депутат може виступити з одного питання не більше двох разів.

Сесія та протокол Ради ведуться українською мовою.

Сесія Ради проводиться гласно. На засіданні Ради можуть бути присутні працівники виконавчого комітету Ради, запрошені і брати участь в роботі сесії з правом дорадчого голосу. Керівники підприємств, установ, організацій, всіх форм власності, мешканці селища, представники партій, громадських об'єднань та засобів масової інформації можуть знаходитись на засіданні Ради.

Запрошені особи не мають права втручатись у роботу сесії, зобов’язані утримуватися від виявлення схвалення чи несхвалення, дотримуватися порядку, виконувати розпорядження головуючого, займають у залі тільки місця, відведені для запрошених. Акредитація запрошених здійснюється, як правило, за 7 днівдо початку роботи сесії. Особи, які не є депутатами селищної ради, у випадках порушення встановленого порядку, можуть бути виведені з залу засідань розпорядженням головуючого.

На відкритих засіданнях сесій, уповноваженим працівником виконавчого апарату селищної ради, забезпечується протокольний аудіо та відеозапис пленарних засідань сесій, за наявності технічної можливості. Рішення про ведення протокольного аудіо та відеозапису на закритих засіданнях сесій приймається радою окремо.

Під час засідання ради ніхто з учасників засідання не може висловлюватися не отримавши дозволу головуючого на засіданні.
Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню пленарного засідання сесії, головуючий на засіданні попереджає його персонально і закликає до порядку.

У разі грубого порушення дисципліни або перешкоди у проведенні засідання головуючий може оголосити перерву та покинути своє місце. У випадку, якщо після поновлення засідання безпорядок або порушення порядку ведення продовжується, головуючий має право оголосити засідання закритим.

Розділ 3.

РАДА , ЇЇ ОРГАНИ ТА ПОСАДОВІ ОСОБИ

Стаття 7. Рада і її структура

Структура Ради:

1) Врадіївський селищний голова;

2) депутати в складі 26 чоловік;

3) секретар Ради, (секретар) виконавчого комітету,;

4) постійні комісії Ради;

7) виконавчі органи Ради;

Формування, діяльність компетенція і функції обраних керівних осіб та основних органів селищної ради визначаються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», положеннями про виконавчий апарат селищної ради, постійні комісії, іншими законодавчими актами.

Стаття 8. Врадіївський селищний голова

Голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

При здійсненні наданих повноважень селищний голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед Радою.

Голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами. На вимогу не менше половини депутатів Ради Голова зобов'язаний прозвітувати перед Радою про роботу виконавчих органів Ради у будь-який визначений ними термін.

Голова має право призупинити рішення Ради до повторного розгляду на найближчому засіданні у випадку, якщо рішення Ради суперечить чинному законодавству.

Стаття 9. Секретар селищної ради

Секретар Ради обирається за пропозицією Голови з числа її депутатів на строк повноважень Ради та працює в ній на постійній основі.

Секретар Ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

Секретар Ради разом з Головою організує діяльність Ради та її органів. Секретар Ради за уповноваженням голови виконує окремі його функції, заміщає голову в разі його відсутності або неможливості здійснення ним своїх обов'язків. Статус Секретаря Ради обумовлюється положеннями ст.50 та 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Секретар Ради може бути звільнений з посади тільки Радою. Питання про його звільнення може вноситися на розгляд Ради за вимогою не менш як половини депутатів або голови.

Стаття 10. Заступникселищного голови голови з питань роботи виконавчих органів .

Заступник голови виконє обов'язки, визначені Головою і несе персональну відповідальність за стан справ на дорученій йому  ділянці роботи.

Заступник голови призначається на посаду Головою за погодженням з Радою

Заступник голови заявляє про припинення своїх повноважень новопризначеному Голові у день його призначення.

Стаття 11. Постійні комісії Ради

Постійні комісії є органами Ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень Ради та її виконавчих органів.

 Положення про постійні комісії Врадіївської селищної ради

Положення про постійні комісії Врадіївської селищної ради  являється невідємноючастиноюданого Регламенту.

П О Л О Ж Е Н Н Я

про постійні комісії Врадіївської селищної ради VІІ скликання

Це Положення відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та Регламенту селищної ради визначає функціональну спрямованість та порядок організації роботи постійних комісій селищної ради.

Розділ I. Загальні положення  

  1. Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету та власних рекомендацій. Постійні комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею.
  2.  Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень. Голова та члени постійної комісії обираються на пленарному засіданні ради. Заступник голови та секретар постійної комісії обираються на її засіданні.
  3. Депутат має право протягом терміну повноважень за поданою заявою і рішенням селищної ради переходити в іншу комісію.

Пропозиції щодо кандидатур напосаду голів постійних комісій можуть вноситись:селищним головою, постійною комісією, депутатом.

Пропозиції щодо кількості та назв постійних комісій можуть                                                                                               вноситись:

 селищним головою,  секретарем селищної ради,  депутатом.

Обрання голови комісії з числа кандидатів здійснюється шляхом відкритого голосування у сесійній залі. У разі необхідності можливе переобрання голів комісій мотивованим рішенням ради.

  1. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, селищного бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
  2.  Постійні комісії за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та її виконавчому комітету органів, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках — на розгляд ради або її виконавчого комітету; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету та власних рекомендацій. 6. Постійні комісії в питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів, підприємств, установ та організацій, їх філій і відділень необхідні матеріали і документи. 7. Організація роботи постійної комісії селищної ради покладається на голову комісії.
  1. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організовує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості виконувати ним свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.
  1. Основною формою роботи постійних комісій є засідання, які скликаються та проводяться в міру необхідності, але не менш як один раз у квартал, і є повноважним, якщо в них бере участь не менш як половина від загального складу комісії.
  2.  Засідання постійних комісій проводяться відкрито і гласно, крім випадків, коли за рішенням постійної комісії проводиться закрите засідання. Депутат селищної ради може брати участь у роботі постійної комісії, до складу якої він не входить, з правом дорадчого голосу. Постійна комісія може позбавити такого депутата можливості бути присутнім на засіданні комісії, якщо він своєю поведінкою перешкоджає її роботі. Головуючий на засіданні комісії має право позбавити виступаючого слова після попередження, якщо той виступає не по суті питання або порушує Регламент та норми депутатської етики.
  3.  На кожному засіданні постійної комісії секретарем комісії ведеться протокол, який підписують головуючий на засіданні та секретар комісії. При відсутності секретаря комісії обов’язки щодо ведення і підписання протоколу за рішенням комісії покладаються на одного із членів комісії.
  4. . За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійних комісій приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності — заступником голови або секретарем комісії.
  5. Постійна комісія для вивчення питань, підготовки проектів рішень ради може створювати робочі групи із залученням представників громадськості, фахівців, спеціалістів виконавчих органів селищної ради. Питання, що належать до відання кількох постійних комісій, можуть з ініціативи комісій, за дорученням ради, її голови, секретаря розглядатися на спільних засіданнях комісій.

Висновки та рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами цих комісій.

  1. На вимогу громадян їм може бути видана копія відповідних рекомендацій та висновків постійних комісій, якщо вони стосуються безпосередньо діяльності територіальної громади або, певним чином, її інтересів.
  2. Рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду посадовими особами, органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
  3. На засідання постійних комісій можуть бути запрошені представники преси, телебачення. 16. Організаційно-методичне, технічне, інформаційне і матеріальне обслуговування постійних комісій, а також забезпечення їх функціонування здійснює виконавчий комітет селищної ради.
  4. Голова постійної комісії здійснює перспективне (на один рік) планування роботи комісії. План роботи комісії затверджується на засіданні комісії, погоджується селищним головою, доводиться до відома всіх голів постійних комісій, виконавчого комітету та виконавчих органів селищної ради.

Розділ II. Функціональна спрямованість та основні напрями роботи постійних комісій

В структурі Ради створені такі постійні комісії Ради:

  • Комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, фінансів, бюджету;
  • Комісія з питань  земельних ресурсів, соціального розвитку селища та охорони навколишнього середовища;
  • Комісія з питань охорони здоров’я, освіти, культури, спорту;
  • Комісія з питань проблем сім’ї та молоді і соціального захисту населення;
  • Комісія з питань дотримання законності, правопорядку,  зайнятості населення та роботи засобів масової інформації;

Комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, фінансів, бюджету.

  1.  Попередньо розглядає та готує висновки з внесених на затвердження ради поточних та перспективних планів економічного та соціального розвитку селища, цільових програм та звітів про хід і результати виконання цих програм.
  2. Розглядає питання забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку території, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів місцевого значення.
  3. Попередньо розглядає внесені на затвердження ради проект бюджету селища, звіти
  4. Розробляє за дорученням ради, селищного голови, секретаря ради або з власної ініціативи проекти рішень ради і пропозиції з питань планування економічного і соціального розвитку селища, бюджетно-фінансових питань, розвитку економічної реформи і подає висновки.
  5. Попередньо розглядає проекти рішень з питань встановлення місцевих податків і зборів та розміри їх ставок у межах, визначених законом.
  6.  Керується в своїй діяльності вимогами ст.47 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законами в частині, що відноситься до функціональних питань комісії.
  7.  Вирішує інші питання за дорученням селищної ради.
  • Комісія з питань  земельних ресурсів, соціального розвитку селища та охорони навколишнього середовища;
  1. Бере участь у підготовці на розгляд ради питань про стан земельних ресурсів, соціального розвитку села та охорони навколишнього середовища.  Готує і вносить на розгляд ради проекти рішень та інші пропозиції з питань земельних ресурсів.
  2. Веде роботу по виявленню додаткових резервів і можливостей розвитку земельних ресурсів, покращення соціального розвитку селаищата охорони навколишнього середовища .
  3. Розглядає спірні питання земельних відносин.
  4. Контролює вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, надання дозволу на використання природних ресурсів, готує рекомендації з цих питань.
  5. Перевіряє стан справ щодо справляння сплати за землю, реєстрації суб’єктів права власності на землю, реєстрації права користування землею і договорів на оренду землі, вирішення земельних спорів у встановленому законом порядку, готує з цього приводу висновки і рекомендації керівникам відповідних землевпорядних органів.
  6.  Бере участь у підготовці проектів рішень селищної ради щодо затвердження комплексних програм з екології, охорони навколишнього середовища і раціонального використання природних ресурсів.
  7. Попередньо розглядає внесені на розгляд селищної ради пропозиції щодо встановлення ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами.
  8. Розглядає питання про дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території селища.

  Комісія з питань охорони здоров’я, освіти, культури, спорту.

 

  1. Готує і вносить на розгляд ради проекти рішень та інші пропозиції з питань охорони здоров’я, виховання, освіти, побуту, відпочинку, спорту.
  2. За дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради або з власної ініціативи розглядає питання щодо організації роботи закладів освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчих закладів; готує з цього приводу проекти рішень на сесії, довідки, інформації, інші необхідні документи.
  3. Веде роботу по виявленню додаткових потенціалів створення умов для розвитку культури, сприянню відродження осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, народних промислів і ремесел, готує з приводу цього свої висновки і рекомендації.
  4. Розглядає питання про надання неповнолітнім, студентам, пенсіонерам та інвалідам права безкоштовного та пільгового користування закладами культури, фізичної культури і спорту, а також визначення порядку компенсації цим закладам вартості послуг.
  5. Готує рекомендації щодо створення сприятливих умов для занять фізичною культурою та спортом і надсилає їх керівникам відповідних установ і організацій.
  6. Сприяє діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних та науково — просвітницьких організацій.

Комісія з питань проблем сім’ї та молоді і соціального захисту населення.

  1. Готує і вносить на розгляд ради проекти рішень та інші пропозиції з питаньпроблем сім’ї та молоді і соціального захисту населення.
  2. За дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради або з власної ініціативи розглядає питання щодо організації роботиз питань проблем сім’ї та молоді і соціального захисту населення.
  3. Розглядає пропозиції щодо забезпечення пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення.
  4. Забезпечує контроль за охороною пам’ятників історії та культури, збереженням та використанням культурного надбання.
  5. Попередньо розглядає проекти рішень селищної ради, що стосуються питань соціального захисту населення, вносить свої пропозиції та доповнення.
  6. Вивчає стан виконання передбачених законодавством, селищними програмами, заходів щодо поліпшення умов життя інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, одиноких непрацездатних громадян похилого віку та інших соціально-незахищених категорій населення.
  7. Вирішує інші питання за дорученням селищної ради.

Комісія з питань дотримання законності, правопорядку,  зайнятості населення та роботи засобів масової інформації

  1. Бере участь у розробці селищної програми зайнятості, соціального захисту різних груп населення від безробіття, в організації їх виконання.
  2. Бере участь у розробці та розглядає хід виконання селищних програм профілактики злочинності, попередження та захисту населення і територій селища від можливих надзвичайних ситуацій та проявів актів тероризму, розвитку дорожнього руху та його безпеки в селищі, вносить пропозиції щодо покращання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території селища.
  3. Заслуховує повідомлення керівниківслужб і відділів РВ УМВС, голови громадського формування з охорони громадського порядку на території селища.
  4. Розглядає питання, пов’язані з виконанням рішень селищної ради та виконавчого комітету, що стосуються охорони правопорядку.
  5.  Вивчає та розглядає питання щодо виконання вимог законодавства з розгляду звернень громадян (на підприємствах, в установах та організаціях міста незалежно від форм власності).
  6.  Вивчає питання висвітлення в засобах масової інформації селища проблем, пов’язаних з посиленням боротьби з правопорушеннями, правового всеобучу населення, залучення громадськості щодо зміцнення правопорядку і спільно з представниками засобів масової інформації планує заходи по висвітленню цих проблем.
  7.  Розглядає проекти рішень з бронювання робочих місць, призначених для працевлаштування осіб, які, відповідно до законодавства, потребують соціального захисту і неспроможні конкурувати на ринку праці, на підприємствах, в установах та організаціях міста незалежно від форми власності.
  8. Вирішує інші питання за дорученням селищної ради.

РОЗДІЛ ІІІ. Внесення змін і доповнень до Положення

  1. Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені за пропозицією селищного голови,секретаря селищної ради ,  постійних комісій селищної ради, депутатських груп та депутатів селищної ради.

Секретар селищної ради                                       Т.А.Шевчук

 

Стаття 12. Тимчасові контрольні комісії Ради

Тимчасові контрольні комісії є органами Ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених Радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд Ради.

Рішення про створення тимчасової контрольної комісії Ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу Ради.

Порядок формування, функції та організація роботи тимчасових контрольних комісій Ради регламентуються положеннями Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів", Положенням "Про постійні комісії".

Засідання тимчасових контрольних комісій Ради проводяться лише закриті. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з їх роботою.

Повноваження тимчасової контрольної комісії Ради припиняються з моменту прийняття Радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень Ради, яка створила цю комісію.

Стаття 13. Депутатські групи

Не менш як 7 депутатів селищної ради мають право самостійно об’єднуватися в постійні і тимчасові групи за територіальним чи іншим принципом. Депутатські групи проводять обмін думками з питань, що розглядає селищна рада, інших питань з компетенції селищної ради.

Депутатські групи працюють у контакті з селищним головою, постійними комісіями ради, виборцями, трудовими колективами, громадськими організаціями.

Депутатська група створюється на зборах депутатів, які добровільно виявили бажання об’єднатися для спільної роботи. На зборах обирається керівник групи, а при необхідності – заступник і секретар. Створення групи або фракції оформляється протоколом. Протокол про створення групи і списки депутатів, що входять до їх складу, підписуються керівником депутатської групи і передаються в секретаріат сесії.

Подання керівника групи депутатів передається селищному голові, який інформує раду на поточній сесії про склад групи та її мету.

Подання керівника групи та інформація голови ради заносяться допротоколу сесії, що означає її автоматичну реєстрацію з цього моменту.

Засідання депутатських груп проводяться по мірі необхідності самої групи для створення загальної думки, пропозиції, спільних дій, визначення шляхів і засобів їх здійснення, обміну інформацією і досвідом, надання взаємної допомоги в депутатській роботі, обговорення інших питань.

Рішення депутатської групи приймаються більшістю голосів і мають рекомендаційний характер.

Групи депутатів, зареєстровані селищною радою, як і постійні комісії, мають право вимагати надання слова з усіх питань порядку денного сесії селищної ради, а при надходженні пропозиції про припинення дебатів наполягати (у встановленому порядку) про надання слова, висувати кандидатури осіб, які уповноважені виступати від імені групи.

За пропозицією групи депутатів за інтересами або за територією розповсюджується підготовлений нею матеріал для депутатів як офіційний документ.

Депутатські групи мають право публікувати в засобах масової інформації плани своєї діяльності і програми.

Плани і програми депутатських груп не повинні суперечити Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншим законодавчим актам.

Депутат Ради може бути одночасно членом тільки однієї депутатської групи

 Стаття 14. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесіях Ради

Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесіях ради або передані в письмовій формі головуючому на її пленарних засіданнях, розглядаються Радою або за її дорученням постійними комісіями ради чи надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені Радою, і про результати розгляду повідомити безпосередньо депутатів, які внесли пропозиції чи висловили зауваження, а також Раду

Рада та її виконавчі органи забезпечують виконання пропозицій і зауважень депутатів, схвалених Радою, інформують депутатів про реалізацію пропозицій і зауважень, внесених ними на сесіях Ради.

 Розділ 5

АКТИ ОРГАНІВ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

 Стаття 15. Акти органівта посадових осіб місцевого самоврядування

Основними актами органів та посадових осіб місцевого самоврядування є:

  • рішення Ради;
  • рішення виконавчого комітету Ради;
  • розпорядження Врадіївського селищного голови;
  • акт депутата.

Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Стаття 16. Акти Ради

Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Поправки до проекту рішення вносяться в письмовій формі.

Робоча група або постійна комісія, яка відповідальна за підготовку рішення, розглядає, приймає або відхиляє його.

Розгляд пропозицій, доповнень, уточнень до проекту рішення ради проводиться після схвалення внесеного проекту рішення постійною комісією або робочою групою, яка здійснює підготовку  сесії.

Рішення Ради приймається на її пленарному засіданні, після обговорення, більшістю депутатів від загального складу Ради, крім випадків, передбачених цим Регламентом. При встановленні результатів голосування до загального складу Ради включається Голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні, і враховується його голос.

Рішення Ради приймається відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням.

Рішення Ради у п'ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено Головою і внесено на повторний розгляд відповідної Ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов'язана у найближчий термін повторно розглянути рішення. Якщо Рада відхилила зауваження голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу Ради, воно набирає чинності.

Стаття 17. Акти виконавчого комітету Ради

Виконавчий комітет Ради в межах своїх повноважень приймає рішення.  Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються Головою. У разі незгоди Голови з рішенням виконавчого комітету Ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд Ради.  Рішення виконавчого комітету Ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів Ради, можуть бути скасовані Радою. 

Стаття 18. Акти депутата Ради

Депутат, на своєму виборчому окрузі засвідчує факт і видає зацікавленій особі акт депутата, характеристику тощо.

Підпис депутата посвідчує селищний голова , секретар селищної ради, Підписи депутата селищного голови чи  секретаря Ради засвідчується печаткою Ради.

 Стаття 19. Підготовка і затвердження бюджету селища, програми соціально-економічного та культурного розвитку селища та цільових програм з інших питань місцевого самоврядування

Порядок складання та використання місцевого бюджету регламентується статтями 61-70 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Бюджетним кодексом України та іншими актами.

Постійна комісія з питань планування та обліку, бюджету, фінансів, власності, соціально-економічного розвитку є головною в Раді з питань опрацювання та підготовки проекту рішення Ради щодо затвердження бюджету та програми соціально-економічного та культурного розвитку. На затвердження Радою проекту програми соціально-економічного та культурного розвитку виноситься постійною комісією з питань планування та обліку, бюджету, фінансів, власності, соціально-економічного розвитку після опрацювання з іншими постійними комісіями Ради.

Підготовка цільових програм з інших питань місцевого самоврядування покладається на відповідні галузеві комісії Ради. На затвердження Радою проекти цільових програм виносяться відповідними галузевими комісіями Ради після опрацювання з постійною комісією з питань планування та обліку, бюджету, фінансів, власності, соціально-економічного розвитку.

Проекти програм вносяться на розгляд виконавчими органами  не пізніше як за місяць до розгляду їх на засіданні Ради.

Контроль за ходом виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, а також цільових програм місцевого самоврядування Рада здійснює як безпосередньо, заслуховуючи доповіді виконавчих органів Ради, так і через постійні комісії відповідно до їх компетенції. 

Стаття 20.  Прийняття регламенту. Відповідальність за його порушення

Даний регламент приймається, доповнюється, змінюється на сесії селищної ради більшістю депутатів від загального складу ради.

Будь-яка змінарегламенту стає постійною нормою і вноситься до основного тексту.

Зауваження щодо порушення регламенту береться до відома головуючим на засіданні невідкладно.            

Всі порушення регламенту оголошують на сесії з вказанням осіб, які допустили ці порушення.

Неодноразове порушення регламенту депутатом є підставою для позбавлення його права на виступ по розгляду з того чи іншого питання. Це рішення може прийняти головуючий або рада.

Переглядів: 377 | Додав: konovalchuk033 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024uCoz